woensdag 11 juni 2014

Zo vandaag vanaf Litouwen naar Letland gereden toen naar Estland waar we nu zijn. Bossen meren bossen en,meren. Iedereen maar zeggen dat het slecht is in deze landen. Iedereen op een aantal flatgebouwen na woont vrijstaand. Veel heel veel ruimte. Weinig commercie veel landbouw, ik waan me in mijn jeugdtijd boeren met zeis en tractoren die 40 jaar oud zijn. Geweldig wat een andere wereld. Wat heb ik uitgekeken naar deze reis en wat is het gaaf. En het echte avontuur moet nog komen de natuur. Ik voel me steeds meer bij mezelf komen de echte Vaessen begrijpt wat ik bedoel. Oom Sinus oom Henk Theo waren ook natuurmensen vrijheid vrijheid en nog eens vrijheid. Ik riep ome Henk Sinus en Pa dit hadden jullie ook geweldig gevonden. Zo mooi die natuur. Zag een dode kat na creperen was aangereden was een rotgezicht.... Reed ook nog een vogel aan gelukkig had ik van een rvs net(waar zet spullen in steriliseren van een klant gekregen een radiateur beschermer gemaakt in de winter, die werkte dus goed alleen maar veren en wat bloed. Hupsakee en weer door. Nu zijn we in Tallin een hele grote drukke stad en staan op een fabriek terrein voor 8 euro meer tussen de flats mooi contrast en snel weg hier. Steden je moet er van houden. Tot morgen

1 opmerking: